17 Temmuz 2013 Çarşamba

Son Perde

       Uzun zaman oldu; yazmayalı, yazamayalı; Siz kıymetli okuyucularımı beklettim bir süredir. Bir çoğunuz her gün açtı bu blogu, bugün yeni yazı var mı? diye. Bloguma zaman ayırdınız, yorumlar yazdınız, güzel paylaşımlarda bulundunuz. Çok hoş vakit geçerdim sizlerle. Tüm bunlar için sizlere çok teşekkür ederim. Ancak biliyorsunuz ki, her şeyin bir sonu vardır. İşte bu blog içinde bitirmek vakti gelmiş, çatmış. Bende isterdim çok uzun yıllar burada yazmayı ama her istenilenin olmayacağını söylememe gerek yok sanırım. Çok düşündüm ve artık bitiş noktasını koymaya karar verdim. Şimdi yeni ufuklara yelken açma vakti, yolumu değiştirme vakti. Belki bir gün bir yerlerde yine karşılaşırız sizlerle. Belki bir gün anka kuşu misali geriye kalan küllerimden yeniden doğar, dönerim buralara. Hayat bu, belli olmaz ki, ne yaşayacağımız... Kendinize ve hayallerinize iyi bakın...

1 yorum: