25 Kasım 2011 Cuma

RETURN OF THE .....

       Eveeet nihayetinde geldim vizelerimin sonuna ve üzerimden büyük bir yük kalktı. Hoş vizelerin sonuçları nasıl gelecek, Allah bilir. Ama tabiki yinede umutla bekliyorum. Her sınavımın sonunda annemler "sınavın nasıl geçti?" diye soruyorlar. Bende hep aynı cevabı veriyorum." Sonu güzel olur inşallah." Evet biliyorum bu cevap fazla politik ama bu cevabı ablamdan öğrendim. Kendisi bütün üniversite hayatı boyunca her sorana bu cevabı verdi. Ve verdiği cevaplardan biri duaların kabul olduğu saate denk gelmiş olacak ki, üniversiteyi birincilikle bitirdi. Onun için bende artık hep aynı cümleyi kuruyorum. "Sonu güzel olur inşallah..."
        Vizelerim biter bitmez aldım elime kahvemi çıktım okulun bahçesine ve içime buz gibi havayı çeke çeke sırtımdaki yükten kurtulmuşçasına yudumladım kahvemi.Biliyorum aslında vizelerin bu kadar da önemli olmadığını, bu kadar abartmamam gerektiğini ama nedenini bilmediğim bir şekilde kafamda büyük bir yer işgal ediyor.Her ne kadar bu durumdan kurtulmaya çalışsamda sanırım pek fazla başarılı olamıyorum.
         Nihayetinde evime geldim. Kendimi bir değişik hissettim, önümdeki birkaç hafta sınav yoktu,bu düşünce beni çok mutlu etti.Sonra odama şöyle bir göz attım, masamın üzerinde ders kitaplarım değil sadece leptobumun durduğunu gördüm. Sanal dostumu görünce sınav mood'undan bir an önce çıkma kararı aldım ve çıktımda.(Aslında ben adaptasyon sürecinde zorlanırım sanmıştım ama hiç zor olmadı. Şöyle baktım bir aynaya, kendimde biraz değişiklik yaptım ve tamamdır oldu bu iş, artık hazırdım eski  Banu geri dönüyordu)...Şimdi mi ne yapıyorum? Blog yazıyorum işte, hemde sanki iki haftadır uykusuz kalan, herşeye siniri bozulan ben değilmişim gibi...
        Yavaş yavaş yazıma noktayı koysam iyi olacak sanırım, Ama ondan önce her zaman bütün sınav haftalarında kalben hep yanımda olan, bana moral verip destek olan kıymetli dostum V.T' ye sonsuz teşekkürler...
          Bir sonraki yazımda yeniden birlikte olmak temennisiyle...Hoşçakalın...
        Eyvahhhh!!!!....şimdi aklıma geldi, benim fi-fi-final sınavlarım çok yakındaaaaa....:))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder