28 Haziran 2012 Perşembe

Tatil Hazırlıkları

       Tatil hazırlığımız son sürat devam ediyor. Bir yandan eşyalarımızı yerleştiriyoruz valizlere. Bir yandan ev kirli bırakılıp gidilmez, temizlik yapmak şart! ilkesini yaşatmaya çalışıyoruz (bence gerek yok, nasıl olsa gelince ev kapalı kaldı, toz olmuştur deyip yine temizlik yapacağız. Bari arada birinden kurtulalım diyorum anneme bana sadece bakış atmakla yetiniyor valideciğim. Bende gerisin geri işime dönüyorum :))... 


       Ben valiz yerleştirmeden önce liste yaparım. Listenin başına da şöyle bir not düşerim "Elini korkak alıştırma." :)) Ve bavula koyacaklarımı adediylen yazarım oraya. Genelde arkalı önlü bir A4 sayfası dolar. Bu listeyi gören ablam "Oldu, biz senin için kamyon tutalım zaten", "Babam seni arabaya almayacak"... gibi cümleler kurar. Annem " Çocuğum biraz azaltırsan iyi olur" der. Bende onlara elimden geleni yapacağımı söylerim ama nafile.. Listeden bugüne kadar bir şey azaldığı hiç görülmedi. :)) Neymiş çok eşya alıyormuşum yanıma. Halbuki 15 koca güne sadece iki bavul, bir sırt çantası, bir laptop çantası, iki el çantası ve bir de yastığımı götürüyorum. Tamam ben yazarken siz de okurken biraz zorlanmış olabilirsiniz, çok gözükmüş olabilir gözünüze ama cidden yaa sığmıyor benim eşyalarım. Hem ben zaten ortak götürülmesi gereken eşyaları da alıyorum yanıma; Jenga, secret words gibi bilimum oyunları, zulamı, fotoğraf makinasını vs. vs... Neyse biraz koşuşturmalı oldu ama sonuçta toparlanmayı başardık. Şimdi ise yeşillikler içinde doğayla baş başa olacağım bir tatil beldesi beni bekliyor. Umarım kafamı dinleyebileceğim huzurlu ve sağlıklı bir tatil olur... Tatildeyken de teknolojik imkanlar çerçevesinde yazmaya çalışacağım... Görüşmek üzere... 
         
       
        

10 yorum:

  1. İyi bir tatil yapın, beni de unutmayın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, sen unutulur musun ki zaten :)Siz de olsanız ne güzel olacaktı ama nasip işte...

      Sil
  2. Yürüyüş yaparsan beni özle... (Anladın sen. ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki tamam özlerim :) Yürüyüşte sizin evin önünden geçerken seni yad edicem :)

      Sil
  3. oh ohh maşallah 15 gün için gayet az eşya bence=) Hepsini tatil boyunca kullanman dileğiyle diyelim bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de az :) İnşallah, hepsini planlayarak kullanmayı düşünüyorum (:

      Sil
  4. ha ha haaaa iyi tatilller. zormuş yola çıkman. jenga secret words bayılırııım. bi de puzzle.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt ya tatile mi çıkıyorum savaşa mı hazırlanıyorum belli değil :) Ben bi ara puzzle yapardım. Ama maalesef çok başarılı olamadım. Bende hayatıma tabu, secret words gibi oyunlarla devam etmeye karar verdim :)

      Sil