27 Haziran 2012 Çarşamba

Eee.. Nerede Kalmıştık? :)

   
       Uzun zaman sonra yine ben. Hoş geldim kendi bloguma. :) Ne yalan söyleyeyim sınavlarım biteli epey oldu aslında. Ama ben nedense bir türlü yeni yazı giremedim. Aklımda bir çok konu vardı ancak önce bir giriş yazısı yazmam gerekiyordu. Hemen hemen her gün hadi bugün blog yazayım diye laptopumun başına oturuyordum, fakat iki satır yazamadan geri kalkıyordum. Neyse ki bugün acayip bir şekilde blog yazasım var. Çok şanslısınız :)) ... 
       Son yazımdan bu yana tam 31 gün olmuş. Dikkatinizi çekerim 31 gün 1 saat falan değil. Tam 31; küsurat falan yok. Net bir insanım ya bu nedenle de virgülden sonraki gereksiz hanelerle uğraşmıyorum. ( Bu kural sosyal hayatım için geçerlidir. Üniversite de işlemez yani. Yoksa dersler de sıkıysa virgülden sonraki kısımlarla uğraşma. Bak gör neler oluyor sonra. :)) Hazır dersler demişken, nihayet 2. sınıfı bitirdiğimi söylemek  istiyorum. Bütün derslerimi verdiğimi bizimkilere söylediğimde annemle ablam dumur oldu zaten. O sırada yemek yiyen babamın ise az daha yemek boğazına takılıyordu. Nasıl bitti koca 2. sınıf bende bilmiyorum. Ama bitti işte. Sınavlara falan nasıl çalıştığımı özet geçsem içim el vermez. Fazla trajikomik... 
       Bu sıralar tatil denilen o beş harfli, iki heceli kelimenin tam içindeyim. Gezmeye çalışıyorum elimden geldiğince. Gerçi havalar da çok sıcak. Bazen evden çıkasım gelmiyor. Ama evden çıkıncada geri eve giresim  gelmiyor. Acayip bir ikilem içindeyim. Bir ara aynaya bakıp kendime dur demeyi düşünüyorum...
       Bu akşamlık benden bu kadar, yakın zamanda güzel bir tatile çıkacağım inşallah. Hazırlık yapmam lazım. Sevgili valizim bana manalı manalı bakıyor. Biraz da onunla ilgilensem çok iyi olacak. Gezdiğim, gördüğüm yerleri de elimden geldiğince, vakit buldukça yazmaya çalışacağım. Kendinize dikkat edin. Hoşça, muhabbetle ve sağlıkla kalın...
        
       

4 yorum:

  1. ohh gözün aydın canım 2. sınıf üniversitenin en zor yılı derler. bütün bölümler için geçerlimidir bilemem ama ben iktisat okudum ve gerçekten 2. sınıf en zoruydu. bunu atlattıysan gerisi göz açıp kapayana kadar geçer=) tatilini de sonuna kadar sömür hiç acıma yapabildiğin herşeyi yap ileride bigün iş hayatın başladığında senede sadece 1-2 hafta tatilinin olması çok koyuyor insana:) şimdiden iyi tatiller, iyi eğlenceler

    YanıtlaSil
  2. Evt 2.sınıfın en zor yıl olduğunu söylerler ama sanırım benim bölümümde(kimya) 3. sınıf en zor gibi görünüyor. Ama sonuçta her senenin süresi aynı,onunda geçip gideceğini eminim :) evt kesinlikle tatilin canını okumayı düşünüyorum :)Çok Teşekkür ederim,tüm güzel dilekleriniz için...

    YanıtlaSil
  3. ha ha ha güldürdün beni.
    demek şaşırdılar.
    :)
    bol bol gez eğlen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırmak ne kelime :) İnşallah bende öyle yapmayı düşünüyorum :)

      Sil