27 Mayıs 2012 Pazar

Rallici Dengesiz Vakit

       Dostlar, acı bir haberim var. Maalesef sınavlarım başlıyor yine. Aslında sınavlar yeni başlayacak ve ben 2 haftadır yazı giremediğimin farkındayım. Bu iki hafta çok yazı girmek istedim ancak istediğim gibi yazı yazamadığım için yayınlamadım. Yani hepsi taslak halindeler. İşin kötü tarafı ilham gelse bile, canım ne kadar istese de önümüzde ki 2 hafta yine yazı giremeyeceğim gibi görünüyor. Beni anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. Ama yine maximum 140 karakter içeren tweetlerimi atmaya devam etmeye çalışacağım. Yorum bırakırsanız da cevaplayabilmek için gayret sarf edeceğim. 
       Kendinize iyi bakın. (umarım bende iyi bakabilirim.) Yine, yeniden en yakın zamanda görüşmek ümidiyle. Hoşça, muhabbetle kalın :)
       
                                                                                      

2 yorum:

  1. bi süredir sınavların olduğunu biliyodum. yanda twitten belli oluyodu. başarılar. ye bitir onları. görüşürüz kiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım üstesinden gelebilirim :) Görüşürüz...

      Sil