25 Nisan 2012 Çarşamba

Ben Ve O

       Sabahın köründe uyandım yine. Koştur koştur okula gittim, Allah'tan bugün dersim öğlene kadardı da fazla yorulmadan eve dönmeyi başardım. Eve geldiğimde kapıyı o açtı. Bana gülümsedi ve hoş geldin dedi. Bende ona hoş bulduk dedim ve sarılıp öptüm. Yanaklarını sıktım " Ayy.. canımmm" dedim. Benim dokunsal hareketlerimden hiç hoşlanmayan o; ters ters baktı bana, ben senden kaç yaş büyüğüm gibilerinden.. Sonra birlikte yemek yedik, yemek yerken de sohbet ettik. Genellikle (her zaman olduğu gibi) ben konuştum o dinledi. Ben konuşurken o bana yine güldü. "Nasıl bir çocuksun sen?" gibilerinden ara ara gözümün içine baktı. Hayatımla ilgili yorumlar yaptı....
       Aslında onunla o kadar farklıyız ki; ama nasıl anlaştığımızı hala çözemedim. Eminim ki sosyologlar bizi incelemeye kalksa onlarda çözemezler :) Aramızda manevi olarak nasıl bir bağ var onu da bilmiyorum. Ama kimyasal olarak iyonik bağ olduğu kesin. İyonik bağ diyorum çünkü kuvvet bakımından hiç bir bağa benzemez. Diğer bağların yanında en kuvvetlisidir. Çünkü iki farklı element gurubu arasında oluşur. Metaller ve ametaller.. Ben metalimdir, bütün elektronlarımla ona gelirim, o da ametaldir. Beni her şeyimle kabul eder. Aslında bakarsanız metaller ve ametaller, birbirinden çok zıt iki guruptur. Ametaller daha sakin, kendi aralarında da  bileşik oluşturabilirken metaller yalnız kalmayı tercih etmezler. Sürekli hareket halinde olup ametaller ile arkadaşlık  kurmak isterler. Metallerde tek başlarına gezebilirler, özgürdürler. Ama güçlenmek istediklerinde güçlerini ametaller den alırlar. Ametaller dingindir, kendi ayakları üzerinde iyi kötü dururlar. İşte tüm bu nedenlerden dolayı metaller ve ametaller birbirlerine muhtaçtır. Aralarında mutualist bir ilişki vardır ve bir araya gelince de çok güzel işler başarırlar.
                                            
        O biraz önce dışarı çıktı. Beni evde yalnız bıraktı. Ama söz verdi, döndüğü zaman birlikte alışverişe gideceğimize dair. Şimdi onun bu yazıdan haberi yok. Eve gelip açtığında interneti ona büyük bir sürpriz olacak eminim. Ben 19 yıldır böyleyim işte, onu şaşırtmaktan, mutlu etmekten büyük keyif alıyorum. Tabii bir de onunla birlikte gülmekten ve eğlenmekten de. Son olarak o; var yaa.. ben seni çoook seviyorum. 

Dipnot: Bu yazı nasıl çıktı?, nereden çıktı? Amacım neydi bilmiyorum. Bugün onun için özel bir gün bile değil aslında. Ama içimden geldi. Kanımca, sorun tamamen duygusal :)   
        

16 yorum:

  1. O'nlar hayatımızda hep var ve biz ne kadar asi ve kabul edilemez bile olsak bizi tek kabul edecek ve her zaman sarıp sarmalayacak olan da yine O'nlarımızdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum size, O benim herşeyim. Bu arada bloguma hoşgeldiniz.

      Sil
  2. iki cihanda hep mutlu olun inşAllah 'O' ve sen. çok sevgili B-B kardeşler :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Evt, arasak birbirimizi bulamazdık heralde. :)) Bu arada hoşgeldiniz bloguma..

      Sil
  4. Sevmek duygusu ne tatlı şey ve sevilmek ile beraber ne kadar güzel bir ikili oluyorlar. 'O' da seni çok seviyor eminim. Kim bilir onun içinde, senin için birikmiş ne kadar özel şey vardır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şüphe duymuyorum onun beni sevdiğinden. Benim için biriktirdiklerini de anlatsa keşke. Onun en çok hangi duygunun kölesi olduğunu kim bilebilir ki?

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş, bi solukta okudum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
  6. ama bu yazı çok güzeldi.
    annen di mi.
    yoksa ablan mı.
    :)
    annen olmalı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sence? diyip seni biraz daha meraklandırmak isterdim ama bu yazı birtanecik ablam içindi :)

      Sil
  7. bugün de onu çok çok öpmüşsündür.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablamı her zaman öperim :)) Ama dediğim gibi anneme için değil bu yazı... bugün anneciğim için bir yazı yazmıştım aslında ama yayınlamadım. Biraz klasik bir yazı olmuş gibiydi de...

      Sil
  8. o zaman ablanı öp çok çok.
    ama anneni de öp yaaaa.
    hadi babanı da.
    bi de hayalci kuzenini de.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki tamam :) hepsini öperim. Hayalci kuzenime de özellikle söylicem deep seni öpmemi tembihledi die :))

      Sil