3 Mayıs 2012 Perşembe

Ölü Beyinler

       Düşünmüyoruz biz. Hem de hiç düşünmüyoruz. İlerlemek için çaba da göstermiyoruz. Öylece çekiyoruz elimizi ayağımızı hayattan. Hayatı akışına bırakıyoruz. Kabul, zaman zaman hayat akışına bırakılabilir elbette. Ama yorulduğumuz zaman ya da  yeni bir yol belirlediğimiz de işler rayına oturana kadar. Ama biz iş yapmadığımızdan yorulmuyoruz ki. Bu nedenle de hayatı akışına bırakmaya hakkımız yok! Sonra bir de iş yapanları suçluyoruz. Onlara ön yargılı yaklaşıyoruz. Neden? Çünkü o kişiyi beğenmiyoruz ya.. Nasıl olsa onun yaptığı bütün işler kötüdür. Koparıyoruz yaygarayı. Bilmeden, düşünmeden. Kendince düşündüğünü sananlar var ama onlarında yaptığına üretmek denmez. Denemez. Anca akıl vermeyi bilirler. Kolaysa kendi verdiğin aklı kendin uygulamaya geçirsene. Onu da yapamazsın. Neden? Cevap basit. Çünkü tembelsin. Bir söz var; "tembele iş buyur sana akıl öğretsin" diye. Bu söz de buraya cuk oturdu sanırım. 
       Sinirli miyim bugün? Evet. Yiyip, içip, oturan, dünyaya gelme amacını unutmuş, insan gibi yaşamaktan yoksun bütün herkese karşı kanımın beynime sıçradığını hissediyorum. Çalışmadığımız zamanda kendim dahil olmak üzere herkese kızıyorum ve kendi adıma çokta utanıyorum nokta.

8 yorum:

  1. Sizin tarzınızdan farklı bir yazı olmuş. Dediğiniz gibi sinirliydiniz galiba o gün biraz. Bazen sinirli olmanın özellikle kişinin kendisine kızmasının faydalı olduğuna inanırım ben. Çünkü kişide karar alıp o aldığı kararları uygulama psikolojisi oluşturur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karar verebilmek güzeldir. Ama karar verdikten sonra ki istikrar aşaması da çok önemlidir. Umarım doğru kararlar alıp, istikrarla ilerleyebilmek ümidiyle...

      Sil
  2. çok gelcem sana da önce bişi söleyim.
    :)
    yorum yaptığın zaman bi bloga, bunu gmailden izliyosun, bunu biliyosun değil mi. yorum myaptığın kutudaki e posta yoluyla abone ol'u tıklıyosun ve mailden izliyosun yanıtları ve yanıtlıyosun.
    :)
    belki bilmezsin diye söledim sadece.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ya kime kızdın beee.
    :)
    bi de haklısın tebi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecdadımızı düşünüyorum bazen. Neden böyle olduk biz? diye düşünüyorum. Sonra hayatını saçma sapan geçiren insanları görüyorum. Sorularımın ve düşüncelerimin cevabını buluyorum. Ama gördüklerim karşısında kendimi tutamıyorum ve bende sinirimi çıkarmak için, yazıya döküyorum işte...

      Sil
  4. tamam burda çıkar raatla.
    seni öfkeli gibi düşünemiyorum ben nedense.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya çok tatlısın :) Genelde etrafıma neşe saçmaya çalışırım belki bu yazılarıma yansıyordur da ondan :)

      Sil