6 Mayıs 2012 Pazar

Tebdil-i Hayat -2-

       İyi pazarlar diliyorum herkese; bir değişiklik olsun dedim bugün ve salon duvarlarını boyamaya karar verdim. :)) Kafan mı güzel senin? Durduk yere duvar boyanır mı? diye içinden geçirenler için söylüyorum, salonun duvar kağıtları zaten değişecekti, ben sadece kağıtların değişmesini hızlandırdım o kadar :))





                                                  




                           


   
 



       Bu duvar boyama işinden çok keyif aldığımı söylemek istiyorum, etrafınızdakiler size ters ters bakarsa aldırış etmeyin, yazıp çizmeye devam edin. Can sıkılmalarına, stres atmaya birebir. :)) 
       Kendinize iyi bakın, bir sonraki yazıma kadar da hoşçakalın...

15 yorum:

  1. Tabi biz stres atacağız derken etrafımızdaki insanları sinir küpü yapmamaya bilhassa dikkat etmemiz gerekiyor diye düşünüyorum! :) Ama zaten değişecek olan duvar kağıtları varsa eğer bunu keyifli bir aktiviteye dönüştürmek eğlenceli gözüküyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etrafımdaki insanlar sinir küpü oluyorsa bu onların problemi diye düşünüyorum :) Ben zararsızca kendince eğlenenlerdenim hepsi bu :)

      Sil
  2. Aşkolsun, o kadar yaklaşmışken bana bu zevki tattırmadın ya !! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili isimsiz kahraman:)) Birlikte de yaparız inşallah. Duvarlar şart değil, ben bulurum yeni bir yer orayı da senin sanat eserlerinle doldururuz:))

      Sil
  3. son yazımı okusanaaaa.
    :)

    istersen sen de yayınlayabilirsin. yayılır biraz daa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum, ismimde geçmiş pek teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ooo çoktan yanıtladım ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm :)hımmm... pekte hızlıyız :))

      Sil
  5. bloğumda bir ödülünüz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efenim, ödülümü pek bi sevdim :) Malum ben yeni sayılırım ondan bu alemin raconunu pek bilmiyorum. Sayende öğrendim. Kulağıma küpe olsun. Saygılar,hürmetler...:)))

      Sil
  6. ha ha ha duvar boyama çok sempatikmiş.
    sona boyandı herhalde duvarlar.
    :)

    YanıtlaSil
  7. evet duvar karalama da diyebiliriz, çok zevkliydi. Ama tabii sonra benim karaladığım duvar kağıtlarını yırttık. Yerine yenilerini yapıştırdık. Yırtarken içim gitmedi değil, sonuçta ben o kadar emek harcamıştım :) ama hayat işte yırtmak zorundaydık...

    YanıtlaSil
  8. heyytt ben canlısını da gördüm :D

    YanıtlaSil