13 Mayıs 2012 Pazar

İçimden Geldiği Gibi...

       Efendim yeni bir olay başlatmışlar blog aleminde. Herkes birbirine ödül veriyor. Yorum bırakıyor. Kendi hakkında bir takım realist açıklamalar da bulunuyor falan filan. Sağ olsunlar değerli takipçilerimden bir kaçı bana da ödül verdi. Bende bu güzel ödülleri alınca pek bir sevindim, mutlu ve müteşekkir oldum. Lakin herkesin aynı resmi paylaşıp aynı mantık üzerinden hareket etmesi (kızmayın bana ama) bana biraz sıkıcı geldi. Aslında olayın amacı benim de çok hoşuma gitmişti. Blogunda arkadaşlarını tanıtıp, onlarla biraz daha kaynaşmak tabii ki güzel. Ama dediğim gibi aynı şeylerin yapılması bir yerden sonra insana bıkkınlık getiriyor. Bu ödül verme işini blog dünyasının eskilerinden olan sevgili kuzenim Hayal'e sordum. Bana cevaben "Bu alemin raconu böyle." dedi. Ben de "Pardon, ben yeniyim ya bilemedim tabii." dedim. Cümlenin sonuna da "saygılar, hürmetler..."  kelimelerini eklemeyi de unutmadım tabii. :)) Neyse şaka bir yana reform iyidir arkadaşlar. Herkes birbirine farklı şekillerde ödül gönderirse daha bir güzel olur diye düşünüyorum. Bunun için de ilk farklılığı ben yapmak istiyorum bana ödül veren sevgili arkadaşlarım Hayal'e ve Deeptone'a teşekkür ettikten sonra onlar için yaptığım photoshop çalışmalarını yayınlamak istiyorum.


  
 Dipnot: Kıymetli okuyucularım bu yazıyı paylaşmak zorunda değilsiniz. Yazının aşağısına yorum bırakmasanız da olur. Hakkınızda 7  gerçek yazıp, 11 kişiyi etiketlemenize hiç hiç gerek yok. Kendinizi kasmadan, gülerekten yazıyı okumanız kafi gelir banaİyi okumalar...

24 yorum:

  1. Gülümsedim:)) hep böyle gülümsek yaz:))

    YanıtlaSil
  2. ohh my dear cousin :) thanks a lot ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, ben yaparken çok keyif aldım :)

      Sil
  3. çok güzel. gelicem yine.
    :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok güzel ve benim için yaptığın fotoşap bileşimi süper. çok hoşuma gitti. ve sanki iyi anlamışsın beni gibi. hayal de iyi. tebi böle farklı resimler kullanabiliriz. belli bir ödül verince herkes o ödül olduğunu bilsin diye aynı resim kullanılıyo sanırım ben de bilmiyorum. ödül ve mimler gelir bana. ben çıkarmam hiç.

    ama bak bunu unutmayalım iştee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim gerçekten. Yazdıklarını okuyup yorumlayınca senin için böyle bir şey yapabilirim diye düşündüm bende :) Evet üzerinde "blogger versatile" yazan bir resim kullanılıyor.
      Ben doğru yapılmış değişikliklerin her zaman arkasındayımdır :)
      Öyle işte... Başka bir yazıda görüşmek, yorumlaşmak dileğiyle :)

      Sil
  5. hayalci kuzenler topluluğu ne hoş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenim sağolsun :) Bu arada beni çok şımartıyorsun :)

      Sil
  6. mimini gördün di miiiii.
    :))))

    YanıtlaSil
  7. ayrıcaaaaa blog en güzel mecraaa.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş yaptıkların. İkisi de çok güzel. Çok sevindiklerine eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evt ben arkadaşlarımı çok seviyorum :)

      Sil
  9. mimin var ki ben de.
    :)
    gelicem ki yine.
    :)

    YanıtlaSil
  10. sanırım derslerin yoğun başarılar dilerim ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın canım, evt bu sıralar bir türlü yeni yazı giremedim ama yorumlarla desteklemeye çalışıyorum :) Sınavlarım falan cidden acayip yoğunum :)

      Sil
  11. Cok hoş ya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil