2 Şubat 2012 Perşembe

Bu Postta Sanal Reklam Uygulaması Yapılmaktadır :))

       Bu yazımda değişik birşey yapayım dedim, ve beğendiğim bazı blogların reklamını yapmaya karar verdim.

      
        İlk sırada Perspektif adlı blog var. Blog dünyasına yeni katılmış olmasına rağmen kendisini oldukça başarılı buluyorum. http://www.ela-perspektif.blogspot.com/ adresinden bu bloğa ulaşabilirsiniz. Blog yazarımız benim gibi bir kimyager. Kendisi ile tanışma fırsatını 19 yıl önce buldum. İyiki tanımışım dediklerimden Kimya konusunda da oldukça pratik ve faydalı bilgilere sahip olduğunu gördüm. Ayrıca konu sınırlaması kimya ile bitmiyor, yaşadığımız sosyal hayatı edebiyatla sentezlemeyi başarmış bir yazarın hayatı iki boyuta nasıl indirgediğini görecek, sakin ve duru anlatımına şahit olacaksınız. Bu bloğu takip etmenizi siz kıymetli okuyucularıma tavsiye ediyorum.
       İkinci olarak Bir Hayaldir Yaşamak isimli bloğu tanıtmak istiyorum sizlere. Bloğun sahibi oldukça tecrübeli bir yazar. Bloğunda birçok kitap ve filmin eleştirmenliğini yapmakla birlikte, kendi hayatından paylaşımlarda sunuyor bizlere. Bu bloğa birhayaldiryasamak.blogspot.com adresinden ulaşabilirseniz.

       Yaşadığımız hayat hayalden ibaret gerçektende, o halde hep birlikte hayal ettiğimiz yerde yaşabiliriz öyle değil mi?

       Ve son olarakta Teoriden Pratiğe Annelik isimli bloğu anlatmak istiyorum sizlere. Bu bloğun yazarı ise uzman bir psikolog. Kendisi yazılarında yaşadığı annelik deneyimlerini öğretici bir dille anlatıyor. Bu konu sizi ilgilendirmeyebilir ama yinede okumamazlık etmeyin derim ben çünkü yazarımızın dili oldukça keyifli ve bir o kadar da akıcı. Bu bloğa da teoridenpratige.blogspot.com adresinden ulaşabilirsiniz.

       Şimdiden herkese keyifli okumalar diliyorum. Bir başka yazıda görüşmek üzere der, yazıma noktayı koyarım.
       Unutmadan eklemek istiyorum. Bu gece Peygamber Efendimizin doğum gecesi yani Mevlid kandili, Herkesin Mevlid kandili mübarek olsun, dualarda unutulmamak ümidiyle...
      


      

4 yorum:

  1. kuzen gözlerim yaşardı :) yaşasın blogger kuzenler :D
    bu arada Kandilin mübarek olsun dualarda buluşalım inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Amin kuzen Seninde kandilin mübarek olsun, görüşürüz inşallah ama ağlamana gerek yok ya gerçekten :))

    YanıtlaSil
  3. heeey ela okuycam zaten.
    :)
    19 yıldır tanışıyosunuz ha.
    :)
    hayal kurmaya bayılırıım.
    kuzen biloku evet.
    3. yü bilmiyoom.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt ela ve hayal ile 19 yıldır tanışıyoruz :)) Bence de ela yı ve hayali de oku. 3. olan da kuzenim o da farklı bir kulvarda yazıyor ama çok sık yazamıyor maalesef. Ama bence oku, değişik bir tarz, ve sende değişiklikleri seversin zaten :)

      Sil