19 Şubat 2012 Pazar

Uykudan Bir Tık Önceki Evre

       Gecenin bir vakti nereden geldi bu ilham bilmiyorum ama geldi işte... Bende aldım kucağıma leptobumu oturdum yazıyorum. Şu an içimde acayip şeyler oluyor. Midem gurulduyor mesela, sanırım acıktım. Bu saatlerde hep böyle oluyor zaten. Gözümün önünden kebaplar, börekler, mantılar, sarmalar geçiyor. Ama maalesef sadece geçiyor. Şimdi gecenin bu saatinde de nereden bulacağım ben bunları? Sanırım yine peynir, zeytine kaldık. En azından açlığımı yatıştırırım. Neyse ne diyorduk, hıh evet hatırladım bünyemde ki reaksiyonlardan bahsediyordum, evet bide beynim kısa devre yapıyor, özellikle yazı yazarken doğru kelimeleri seçmeye çalıştığım sırada yaşıyorum bu problemi. Genelde aradığım kelimeyi bulamıyorum. Gerçi bunun iki sebebi var; ilk sebep benim sahip olduğum berbat edebiyatım, ikincisi ise(bu sebep benden değil dilimizden kaynaklanıyor) bence dilimiz pek zengin değil. Ahh.. osmanlıca ahh... Ve gelelim son depresif reaksiyona, yaa.. benim canım sıklıyor, birinin benim cıvatalarımı gevşetmesi lazım ciddi ciddi... Hoş benim vidalarım gevşetilse bile okulun açılması erteleyemeyeceğimize göre, yok yaa vazgeçtim mutluyum ben asabi olmaktan, hem sakin bir insan olup okula çatmadan hayat mı geçer?
       Vücudumda ki bu üç reaksiyon gerçekleşip düşüncelerimde yer ettiğine göre benim uykum gelmiş demektir. Ben uyuyayim en iyisi, hem şimdi uyursam sabaha normal bir insan olarak kalkarım diye tahmin ediyorum. Herkese iyi geceler :))
                                     

1 yorum: